Matt Nicholls van Grand Union in Engeland zei onlangs in de Campaign “the whole integration discussion is quite dull and boring, I don’t see our challange as integration. It’s to make clients successful”. En gelijk heeft hij.
Toch hebben Dirk Johan en ik een 10 Minuten podcast gemaakt over barrières die het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes tegenhouden. Pas als je bewust bent van deze belemmeringen, kan je aan een oplossing werken. Toch?
Deze podcast is een tweeluik met de volgende podcast “Brand Programming’ die volgende week live gaat. Hier gaan Dirk Johan en ik in op een strategische aanpak om geïntegreerd werk te ontwikkelen.
Belangrijk om te weten is dat de ’10 Minuten :: Barrières bij geïntegreerde communicatie’-podcast is gemaakt als achtergrondinformatie van de presentatie ‘Integratie. Hoe werkt het in de praktijk’ die ik gehouden heb op het ‘Digitaal Willen We Allemaal’-congres van 1 oktober 2008.
Mijn presentatie staat hieronder en op mijn Slideshare-pagina.