1. Nieuw: Second Opinion

    Vandaag lanceren wij een nieuw platform dat besluitnemers in de marketing, communicatie en innovatie in verbinding brengt met topspelers uit het vak.

    Het nieuwe initiatief is een netwerk van marktleiders. Als je een gewaagd plan of concept graag wilt laten toetsen, dan brengt Second Opinion jou in contact met topexperts.

    Ons vak wordt mijn inziens steeds veelomvattender en complexer. Het is zonde dat veel kennis en ervaring van voorlopers op het gebied van marketing, communicatie en innovatie niet voor anderen beschikbaar is.

    Met Second Opinion maken wij deze expertise toegankelijk en kunnen wij hopelijk bij grote beslissingen – met een frisse blik en volledig onafhankelijk – net dat duwtje in de goede richting geven en daarmee ondernemerschap stimuleren.

    Het platform werkt heel simpel: kies via www.second-opinion.club een van de 15 experts of dien een verzoek in met een specifieke vraag. Second Opinion coördineert vervolgens op een discrete manier het proces en geeft eventueel ook advies over welke expert het meest geschikt is voor een specifieke vraag, uitdaging en/of beslissing.

    Lees hier eventueel het artikel dat is geschreven over Second Opinion door MarketingTribune.

     


reacties