1. Reclamemaken doe je zo…

    Voor het online magazine Youraddaily heb ik recent de onderstaande vragen beantwoord. Voor het gemak, hieronder een kopie of bekijk ze op Youaddaily zelf hier. Verwijzingen naar de invulling van deze vragen door andere reclamemakers staan onderaan deze post.

    De essentie van marketingcommunicatie nu is…

    In een snelveranderend en overvol medialandschap waardevolle connecties (blijven) leggen tussen mensen en merken.

    Wat je echt helemaal niet (meer) moet doen…

    Offline campagnes 1-op-1 doorvertalen naar online. Hiermee maak je niet optimaal gebruik van de kracht van interactieve media. En van allerlei nieuwe mogelijkheden om -op korte en lange termijn- meerwaarde te creëren.

    Dit werk vind ik te goed, omdat….

    De Nike Running Club in het Amsterdamse Bos. Een pop up winkel -met in de hoofdrol Nike Plus en Nike ID- midden in de hardloop (belevings-)wereld van consumenten.

    De “Methode 2009” is samengevat…

    2009 ontwikkelt en exploiteert vernieuwende marketing- en communicatieproducten voor adverteerders, bureaus en mediabedrijven die top creativiteit willen om consumenten te inspireren, faciliteren en activeren.

    En dat levert dit werk als Zonneradar.nl voor Wieckse1CM2 project voor amsterdaminbusinessGirls Collection introductie voor WEVodafone McLaren Mercedes activatie voor AkzoNobel – dat bijzonder is omdat…

    het ontwikkeld is door een team van multidisciplinaire creative denkers.

    Een excellent bureau bouw je vooral door….

    Een visie te hebben op het vak, waar te maken wat je belooft en het casten van de beste mensen binnen verschillende disciplines.

    De beste klanten krijg en houd je door…

    Aantoonbare meerwaarde te leveren.

    Mijn handen jeuken om met Hi iets heel anders te doen, namelijk…

    Door de thematiek ‘Welkom bij de Hi-society’ tastbaarder te maken met vernieuwende, onderscheidende, relevante, waardetoevoegende diensten, voor iedereen die mobiele communicatie als een eerste levensbehoefte ziet. Minder communicatie, meer marketing dus.

    Tegen iedereen die een bureau zoekt durf ik in alle eerlijkheid te zeggen, kies 2009 want…

    … voordat je het weet is het al weer 2010.


reacties