Digitale media bieden allerlei nieuwe kansen. Zo kan je de relevantie van je boodschap vergroten met behulp van targeting. Pas kwam ik een mooi & geavanceerd voorbeeld hiervan tegen.
Op TEDxAmsterdam twee weken geleden sprak de zakenman Jacob Gelt Dekker. Veel van de aanwezigen en geïnteresseerden volgden de berichtgeving over deze conferentie realtime via Twitter. Door binnen deze dienst op #TEDxAMS te zoeken, zijn alle tweets over deze conferentie eenvoudig te vinden.Binnen deze berichtjes trof ik tijdens de presentatie van Jacob Gelt Dekker de volgende tweet aan van boekenhandel Selexyz: “Zakenman Jacob Gelt Dekker gaat in zijn nieuwe boek op zoek naar een pot met goud, spreekt op dit moment bij #TEDxAMS” met een link naar de online store.
BRILJANT! De (online) marketeer van Selexyz wordt wat mij betreft Direct Marketeer van het Jaar. Hij of zij weet hoe je op een eigentijdse & slimme manier de relevantie van je boodschap kan vergroten. Door goed na te denken over waar en met welke gerichte boodschap je consumenten heel gericht bereikt.