Afgelopen week hebben ING en Lab1111 het nieuwe initiatief Jonge Leeuwen gelanceerd. Dit cross mediale platform met een digitaal hart laat jongens en meisjes tussen de 6 en 12 jaar nu al meespelen met Oranje.
Hieronder staat een kleine inventarisatie van de aandacht die dit nieuwe digitale communicatieproduct van Lab1111 kreeg in de marketingcommunicatievakpers. Los hiervan haalden we met Jonge Leeuwen het RTL4 nieuws, veel landelijke dagbladen en een hoop voetbalsites.
Adformatie – ‘Dit verhaal gaat zichzelf vertellen’
Emerce – ‘Gesponsord contentplatform ING haalt 80 procent bezoek uit social media’
Bright – ‘ING komt met Jonge Leeuwen platform’
Molblog – ‘ING komt met programma Jonge Leeuwen’
Marketingfacts – ‘ING lanceert platform Jonge Leeuwen samen met KNVB, Hyves en Disney XD’
Frankwatching – ‘Platform voor jonge voetbalfans’
Adformatie.nl – ‘ING start jeugdvoetbalplatform’
Sport28 – ‘ING toont zijn nieuwe sponsorambities’
Finno – ‘ING laat de Jonge Leeuwen niet in hun hempie staan’
Marketing Tribune – ‘Jonge Leeuwen van ING’
We hebben ook een Lab1111 advertentie ontwikkeld voor Jonge Leeuwen. Deze uiting staat deze week in de Adformatie en in de komende uitgave van het Tijdschrift voor Marketing.