1. Inhoudelijke strik om enerverende Talpa-tijd

    De afgelopen 3,5 jaar ben ik -samen met een grote groep gedreven radio heads, music maniacs en mood managers- met veel plezier druk geweest om vier grote radiozenders om te vormen tot een samenhangend en toekomstgericht audiobedrijf.

    In eerste instantie als Chief Marketing Officer en later als Managing Director Product & Growth.

    Omdat er veel wisselingen van mensen zijn bij Talpa Network in Hilversum heb ik een korte kennisoverdracht-video gemaakt.

    In zeven minuten licht ik toe:

    1. Wat wij gedaan hebben om het marktaandeel en de digitale beluistering jaar op jaar te laten groeien;
    2. Hoe wij de efficiency en effectiviteit van onze marketinginspanningen substantieel hebben verhoogd;
    3. En wat er allemaal komt kijken bij het inrichten van een digitale groeimachine.

    Het verhaal bevat geen bedrijfsresultaten, maar wel duidelijke, aantoonbare ‘key results’.

    Interesse in deze video over merkregie en digitale transformatie? In radioland? Bekijk ‘m hier.


reacties