1. Bedankt voor het luisteren

    100 dagen lang maakte ik elke dag een korte audiosnack. “An Extra Shot” in de social audio app Cappuccino. Dit was voor mij een experiment om mijn creativiteit te prikkelen, iets te doen met audio en om te kijken wat er gebeurt als je dagelijks iets maakt & publiceert.
    Met mijn audiosnack heb ik met bijna 5 uur audio meer dan 160 luisteraars naar de Cappuccino-app getrokken. Ik heb contact gehad met de ontwikkelaars in Silicon Valley over de roadmap en ben een aantal keer geïnterviewd door de vakpers over mijn avonturen in social audioland.

    Maar het belangrijkste is wel dat ik veel positieve feedback heb gekregen van luisteraars en dat heeft mij enorm gemotiveerd om elke keer weer door te gaan. Met andere woorden: bedankt voor het luisteren. Dit wordt zeer gewaardeerd.

    Ik heb nu 4 specials gemaakt van “An Extra Shot”, namelijk 4 observaties, 4 ideeën, 4 like hacks en 9 losse flodders. De gecategoriseerde recap van alle “An Extra Shots” zijn hier te beluister op Spotify. Hieronder tref je de shownotes aan van alle verwijzingen in “An Extra Shot”.
     

    verder … De Woordenschat podcasthand picked muziekSinterklaas in 8Dgesprek Rob Wijnberg en Rolf Dobelli over Media Fasting, HelloMaas Podcast met Boukje Taphoorn CMO Bol.comDe Mindful MinuutEigen Huis podcast van Bart-Jan Cune Marketing Podcast Top 5 CMO Talk met Klaas Weima, Hellomasters Podcast met Louise Doorn, Bakkie Media met Daniel Kok & Thijs van DijkThe Brief met Mark Schoones en Matthijs Tielman (archief) & De Jeroenen met Jeroen Verkroost & Jeroen Unger Lezen Hoe Clubhouse het audiolandschap op scherp zetMarieke Lucas Rijneveld in FD PersoonlijkBen Tiggelaar over leiderschapNieuwsbrief Gert Koot, Column Boris Veldhuijzen van Zanten van TNWEsquire over ClubhouseEen timeline met perspectief in The Atlantic, Dance duo Daft Punk stoptLifestyle verzekeringenBeste startups en scope-ups volgens FTAlgoritme als mentale coach, What rebels want from their boss, Andy Mosmans over trends in branding in 2021Column Roland van der Vorst over leiderschapCyborg FoundationPIM Trend Rapport 2021 downloadWhy Clubhouse isn’t about audio, How to think about Clubhouse audio strategyWhat is incompatible innovation and why is it as dangerous as disruption?”, “The rise of fake commute” op CNNDe Toekomst van MarketingPIM Trend Fest 2021 artikel FonkDark kitchens in het FDadvertentie Burger King nieuwe logo, boekbespreking “Winners give it All” van Ed Sier door Ronald Voorn“Heineken’s podcast raast de wereld rond” (2004)blog Tadek SolarzProfessor Podcast in MarketingTribuneBartjens in FD over verkoop Flindersboek Voetbalstad Buenos Aires, innovatie econoom Mariana Mazzucato in het NRC10 trends in media volgens CaratInstacart in WSJ, Harry & Meghan op SpotifyBrand Programming presentatie, Statement Being There “HOPE” Kijken Heineken Pathfinder commercial plus de lancering en beelden uit het labBekijk het Mauritshuis met je orenDe digitale bibliotheek van Pieter van den HoogenbandCarnaval persiflage BavariaExposing China’s Digital DictatorshipPositief nieuws op DeDag“Reizen Waes Japan” op NPO Starttrailer “Headspace Guide to Meditation”Fast Moving Targets, Jiro Dreams of Sushi docuWorld Music 2020 videoCMO Adidas over ShortismFHV docuEffies 2020, Tonya filmICARUS docu Kopen Junior & Junior kinderbrillen, Organic Wine van NelemanMercedes EQ Formule E bike, Haibike, Flo’s Appetizing bagelsLowlander o.oo% WitVandeStreek Playground IPA, Hyperice Hypervolt GO (nu al beste aankoop 2021)Blue Bottle Coffee Useful of playful NN Hardloopplanner, De NOTHING van Pim de Graaf19 Crimes WineSessie 2cents of Ace: Connected BrandsFast Habit-appLunchClubRetriever Media InformatieeTorro beleggenProduct School van Erwin BlomY-Combinator, The Startup School1 Second Every Day app, gezond en vegentarisch eten dankzij Crisp, Immer boeken-app Overig De voetbalschool van Hossam HikalClipit Media MonitoringInitiative Q (stuur een berichtje voor een invite)Blinkist – big ideas in small packagesSamen krijgen wij De Kuip volCreativiteit met een Capital CFoundation for Natural LeadershipReniew The Book Innovation Award


reacties