Maar het belangrijkste is wel dat ik veel positieve feedback heb gekregen van luisteraars en dat heeft mij enorm gemotiveerd om elke keer weer door te gaan. Met andere woorden: bedankt voor het luisteren. Dit wordt zeer gewaardeerd.
verder … De Woordenschat podcast, hand picked muziek, Sinterklaas in 8D, gesprek Rob Wijnberg en Rolf Dobelli over Media Fasting, HelloMaas Podcast met Boukje Taphoorn CMO Bol.com, De Mindful Minuut, Eigen Huis podcast van Bart-Jan Cune Marketing Podcast Top 5 CMO Talk met Klaas Weima, Hellomasters Podcast met Louise Doorn, Bakkie Media met Daniel Kok & Thijs van Dijk, The Brief met Mark Schoones en Matthijs Tielman (archief) & De Jeroenen met Jeroen Verkroost & Jeroen Unger Lezen Hoe Clubhouse het audiolandschap op scherp zet, Marieke Lucas Rijneveld in FD Persoonlijk, Ben Tiggelaar over leiderschap, Nieuwsbrief Gert Koot, Column Boris Veldhuijzen van Zanten van TNW, Esquire over Clubhouse, Een timeline met perspectief in The Atlantic, Dance duo Daft Punk stopt, Lifestyle verzekeringen, Beste startups en scope-ups volgens FT, Algoritme als mentale coach, What rebels want from their boss, Andy Mosmans over trends in branding in 2021, Column Roland van der Vorst over leiderschap, Cyborg Foundation, PIM Trend Rapport 2021 download, Why Clubhouse isn’t about audio, How to think about Clubhouse audio strategy, What is incompatible innovation and why is it as dangerous as disruption?”, “The rise of fake commute” op CNN, De Toekomst van Marketing, PIM Trend Fest 2021 artikel Fonk, Dark kitchens in het FD, advertentie Burger King nieuwe logo, boekbespreking “Winners give it All” van Ed Sier door Ronald Voorn, “Heineken’s podcast raast de wereld rond” (2004), blog Tadek Solarz, Professor Podcast in MarketingTribune, Bartjens in FD over verkoop Flinders, boek Voetbalstad Buenos Aires, innovatie econoom Mariana Mazzucato in het NRC, 10 trends in media volgens Carat, Instacart in WSJ, Harry & Meghan op Spotify, Brand Programming presentatie, Statement Being There “HOPE” Kijken Heineken Pathfinder commercial plus de lancering en beelden uit het lab, Bekijk het Mauritshuis met je oren, De digitale bibliotheek van Pieter van den Hoogenband, Carnaval persiflage Bavaria, Exposing China’s Digital Dictatorship, Positief nieuws op DeDag, “Reizen Waes Japan” op NPO Start, trailer “Headspace Guide to Meditation”, Fast Moving Targets, Jiro Dreams of Sushi docu, World Music 2020 video, CMO Adidas over Shortism, FHV docu, Effies 2020, Tonya film, ICARUS docu Kopen Junior & Junior kinderbrillen, Organic Wine van Neleman, Mercedes EQ Formule E bike, Haibike, Flo’s Appetizing bagels, Lowlander o.oo% Wit, VandeStreek Playground IPA, Hyperice Hypervolt GO (nu al beste aankoop 2021), Blue Bottle Coffee Useful of playful NN Hardloopplanner, De NOTHING van Pim de Graaf, 19 Crimes Wine, Sessie 2cents of Ace: Connected Brands, Fast Habit-app, LunchClub, Retriever Media Informatie, eTorro beleggen, Product School van Erwin Blom, Y-Combinator, The Startup School, 1 Second Every Day app, gezond en vegentarisch eten dankzij Crisp, Immer boeken-app Overig De voetbalschool van Hossam Hikal, Clipit Media Monitoring, Initiative Q (stuur een berichtje voor een invite), Blinkist – big ideas in small packages, Samen krijgen wij De Kuip vol, Creativiteit met een Capital C, Foundation for Natural Leadership, Reniew The Book Innovation Award