1. Nieuw: Boodschapp :-)

    Afgelopen week hebben we bij Lab1111 -zoals je waarschijnlijk al weet- samen met pr-ondersteuning van Corien Niezing van Newinfluence Boodschapp gelanceerd. De app voor de beste keuze in het schap. Ons eerste eigen digitale communicatieproduct na de Zonneradar van Wieckse, Amstel Teamlink, Jonge Leeuwen van ING en -recent- het Tweede Scherm van Veronica Voetbal.

    Tot nu toe loopt het super. We hebben veel aandacht van de pers gekregen (wat startte met een groot artikel in het FD) en het product is goed ontvangen. De (genuanceerde) negatieve reacties vanuit de levensmiddelenindustrie richten zich -zoals verwacht- op het gebruik van de kleuren van een stoplicht (waar zij tegen zijn) en de betrouwbaarheid van onze aanpak & de database (gaan we na het weekend op reageren).

    De gebruikers van Boodschapp zijn gelukkig enorm blij met het concept en de app. Er is veel rumoer op Twitter (#boodschapp) en ook binnen Facebook (even like-n graag) is er een hoop word-of-mouth. De bezwaren die langskomen zijn producten die ontbreken (we hebben ‘maar’ 3.600 items) en op -vooral oudere iPhones- hapert de camera wel eens. Ook hebben we wat server-problemen, maar dat heeft te maken met veel verkeer (wat natuurlijk fijn is…).

    De kans is groot dat het item dat EenVandaag van de week bij ons heeft opgenomen vanavond wordt uitgezonden om 18.15 uur op Nederland 1. De enige showstopper zijn eventuele dijken die doorbreken…. Dan wordt het maandag.

    Alles over Boodschapp is te vinden op de perspagina van de site, op Twitter en natuurlijk op Facebook.


reacties