Een jaar of 5 geleden had ik de ambitie om een boek te schrijven. Door drukte -en om heel eerlijk te zijn voortschrijdend inzicht in mijn talenten- heb ik dit plan laten varen.
Dat wil niet zeggen dat ik niet publiceer. Dit doe ik via lezingen, lesgeven op universiteiten & hogescholen, columns en deze blog. Daarnaast lever ik regelmatig ‘content’ aan voor boeken van anderen…
Zo verscheen niet zo lang geleden ‘Handboek Online Marketing‘ van Patrick Petersen met daarin de expert-case van Boodschapp.
En vandaag wordt officieel het boek ‘Branding NL‘ gelanceerd. Hierin staan -onder redactie van Andy Mosmans- ‘state-of-the-art visies van Nederlandse professionals’ op het gebied van merkmanagement. Mary Hoogerbrugge en ik schreven een hoofdstuk over ‘merkregie’, een hoofdstuk gebaseerd op ons merkstrategische gedachtegoed Brand Programming.
Beide boeken worden uitgeven door Adformatie Groep (ISBN 9789491560286 en ISBN 9789491560156). Artikelen over het boek staan hier (Adformatie) en hier (Marketing Online).