Het afgelopen jaar ben ik vooral druk geweest met Boodschapp. We hebben een nieuwe app en web-omgeving gelanceerd met een betaalmuur. Dit betekent dat we inmiddels betalende klanten hebben :-).
Verder is net de pilot-versie van Boodschapp Glutenvrij live gezet. Op basis van de feedback van ons panel worden de laatste aanpassingen gedaan en streven we naar een officiële lancering medio januari. Binnen deze Boodschapp-variant zijn we ook twee nieuwe verdienmodellen aan het valideren.
Er staat inmiddels ook een totaal nieuwe organisatie. We zitten met een team van datastrategen, marketeers, voedingskundigen en techies -samen met 50 andere startups- bij Rockstart op de herengracht in Amsterdam.
Zoals wellicht bekend, wordt Boodschapp -onder andere- gefinancierd door Shift Invest. Good & Green Guides schreef een stuk over deze (nieuwe) impact investor, waarin Rabobank, Wereld Natuur Fonds, TU Delft, Universiteit Wageningen & Menzis hun krachten bundelen. Lees het artikel “Verschillen in een potti” hier.