Afgelopen week was er weer een hanen-diner. De hanen vormen sinds de jaren ‘70 de belangrijkste prijzen voor mensen die zich verdienstelijk maken in de marketing-communicatiewereld. Dit initiatief komt vanuit het Genootschap van Reclame.
Ik ben ‘onderdeel’ van dit genootschap sinds ik in 2010 een Coq d’Honeur kreeg voor “het onvermoeibaar verspreiden van het digitale woord”.
Dit keer kreeg Mary Hoogerbrugge een Coq d’Honeur. Met als toelichting: “Mary slaat steeds weer een brug tussen wetenschappelijke kennis en de praktijk. Als ondernemer ontwikkelde zij het afgelopen jaar Brand Programming en zij deelt haar kennis via gastcolleges, het SWOCC, als columnist bij MarketingTribune en als redacteur bij Merk en Reputatie”.
Uiteraard ben ik trots op Mary. Trots op haar terechte haan en trots omdat we samen het Brand Programming-gedachtegoed ontwikkeld hebben en regelmatig als team adverteerders helpen met het voeren van merkstrategie in het digitale tijdperk.