1. Nog meer… meer… meer… kennissessies (podcast)

    Het afgelopen jaar zijn er weer veel kennissessies geweest bij Talpa Network in Hilversum. We hebben veel goede presentaties gehad over uiteenlopende onderwerpen.¬†En natuurlijk weer 10 minuten podcasts opgenomen. Een selectie van alle opnames staat hieronder. Veel plezier met luisteren…

    • Harm Balvers van Born05 vertelde over het bouwen van merken in het digitale domein en gaat in op meer data-gedreven customer journeys en one-to-moment marketing. Luister hier.
    • Bas Welling van WEFILM bespreekt hoe je spraakmakende video’s ontwikkelt, de rol hierbij van maatschappelijke en universele thema’s en dat een viral het resultaat is en nooit het product. Klik hier.
    • Onze eigen Giel Beelen van Radio Veronica was op bezoek bij het muziek, film en interactieve media event SXSW in Austin en doet verslag van zijn bevindingen. Vooral op het gebied van een #screenless wereld. Audio rules.
    • Elger van der Wel -tech, media & innovatiekenner- praat over clickbait en kwalitatieve content, inclusief distributie, marketing en het meten van de effectiviteit. Luister nu.
    • Joost De Wit van Media Distillery vertelt over hoe kunstmatige intelligentie wordt ingezet om audio en video om te zetten naar tekst. En hoe je hiermee nieuwe diensten kunt ontwikkelen zoals ‘snackable content’ en gepersonaliseerd nieuws. Klik en … huiver ūüėČ.
    • Mark Schiefelbein vertelt in deze podcast over REVUE. Een handige nieuwsbrief voor schrijvers en uitgevers om redactionele content onder de aandacht te brengen bij het grotere publiek. Luister snel.
    • Jeroen Baardemans (inmiddels werkzaam voor MediaMarkt) geeft aan wat hij heeft geleerd van agile werken bij ING. Leer alles over hoe je IT en de business dichter bij elkaar brengt en wat er komt kijken bij organisatie- en cultuurverandering. Klik nu.
    • Maarten Lens-Fitzgerald van¬†Conva Voice Services gaat in op de Voice Revolutie. Met aandacht voor de rol van stemmen en woordgebruik. Ook komen de valkuilen van dit nieuwe digitale kanaal aan de orde. Meer over Voice.
    • En ten slotte Marvin Jacobs. Inmiddels van het nieuwe bedrijf Airborne. Hij vertelt over de ontwikkeling van branded podcasts, gaat in op het succes van The Journey van KLM en geeft zijn visie op de ontwikkeling van audio. Veel luisterplezier.

    Eerdere afleveringen: Bas Prass over growth hacking, Mary Hoogerbrugge over merkregie, Oscar Kneppers over startups, Cor Hosper over content marketing, Cor Noltee over design thinking, Gonnie Spijkstra over storytelling & atomiseren en Mark van Leest over het mediamerk Ajax.


reacties